Welke masterclass kies jij?

stel zelf je programma samen


Naast het open programma bieden we je tijdens Adfo Live extra verdieping onder deskundige begeleiding van experts:
de Adfo Academy Masterclasses.
Praktische, direct toepasbare kennis waarmee je je plannen naar een hoger niveau kunt tillen.
En persoonlijke vaardigheden die je effectiviteit direct verbeteren.


Stel zelf het voor jou optimale programma samen en bepaal daarmee wat je betaalt!
De formule van de Adfo Academy is simpel. Je betaalt, per persoon, voor de eerste sessie
€199,- en voor elke 2e sessie €100,- extra.Als abonnee van Adfo Groep titels krijg je €50,- korting.
Kom je met je hele team? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden en staffelkorting.


Als deelnemer aan de Adfo Academy heb je tevens twee dagen gratis toegang tot Adfo Live.



DINSDAG 15 SEPTEMBER WOENSDAG 16 SEPTEMBER

Masterclass Ronde 1: 10:00-12:00
Ellen Leenhouts

Adfo Academy: Karaktervol positioneren

Van goed bedrijf naar sterk merk!

Te veel organisaties onderscheiden zich te weinig van hun concurrenten. Scherp kiezen op basis van het organisatiekarakter is de... Lees meer

Ellen Leenhouts

Partner/mede- eigenaar, Business Openers

Adfo Academy: Customer insight voor marketeers - een must

Succes is de optelsom van analyse en creativiteit…

Gutfeeling is definitief voorbij. Het is een groot risico om zonder degelijke inzichten in klanten, markten en... Lees meer

Egbert-Jan van Bel

Docent & Auteur, Beeckestijn Business School
Jeroen Jansen

Adfo Academy: De Story Flow-methode

Storybuilding als leidraad voor een nieuwe vorm van projectmanagement
Creëren van flow in een groep via verhalend denken waardoor je samen met je (interne)... Lees meer

Jeroen Jansen, Saskia Ramakers

Eigenaar/Partner, UpDate Communicatie
Saskia Ramakers

Adfo Academy: De Story Flow-methode

Storybuilding als leidraad voor een nieuwe vorm van projectmanagement
Creëren van flow in een groep via verhalend denken waardoor je samen met je (interne)... Lees meer

Jeroen Jansen, Saskia Ramakers

Eigenaar/Partner, UpDate Communicatie
Patrick Petersen

Adfo Academy: Het samenstellen van een succesvolle online marketingmix

Hoe stel je gericht een werkende online marketingmix samen ?

Het kennen van wat online middelen is niet voldoende. Een mix van marketingaanpak, inzicht en... Lees meer

Patrick Petersen

Bestselling Auteur, Adfo Groep
Patrick Petersen

Adfo Academy: Social media engagement bewerkstelligen met contentmarketing

Contentmarketing? Het stappenplan van boeien en binden!

Social media marketing en contentmarketing draaien maar om een ding: engagement! Zonder betrokkenheid en... Lees meer

Patrick Petersen

Bestselling Auteur, Adfo Groep
Masterclass Ronde 2: 13:00-15:00
Bart Hufen

Adfo Academy: Gamification als marketinginstrument

Hoe game mechanieken meer traffic bezorgen of klanten kunnen binden. 
Hoe kom je tot een scherpe doelstelling, psychologisch profiel van de doelgroep en welke... Lees meer

Bart Hufen

Gamification Guru, BrandNewGame
Mike Hoogveld

Adfo Academy: De agile omnichannel aanpak

Aan de slag met een praktische agile aanpak voor het succesvol implementeren van een omnichannel strategie

Klanten eisen een naadloos geïntegreerde ervaring over... Lees meer

Mike Hoogveld

Associate Partner, Holland Consulting Group
Achmed Awad

Adfo Academy: Facebook Advertsing

Facebook Bidding Guide: Hoe gebruik je CPM, CPC, oCPM & CPA ?

Vind je het lastig de juiste bidding strategy voor een Facebook campagne te kiezen? Tijdens deze... Lees meer

Sander Claus

Adfo Academy: Klantbeleving verbeteren met Customer Journey Insights

Wat de klantervaring betekent voor het bouwen van merken.

De merkperceptie van consument wordt steeds meer bepaald door eigen klantervaringen en die van anderen.... Lees meer

Masterclass Ronde 3: 15:30-17:30
Joris Merks

Adfo Academy: Online Brand Identity

Hoe run je workshops met collega’s en klanten om te helpen het merk ‘future ready’ te maken?

Over vijf tot tien jaar is de meerderheid van alle advertising... Lees meer

Joris Merks-Benjaminsen

Head of Digital Transformation, Google
Paul Blok

Adfo Academy: Briljante strategie, maar... hoe voer je het uit?

Een strategie schrijven is één, maar hoe krijg je de organisatie nu écht in beweging?

Marketing en communicatie worden steeds meer onderdeel van de héle... Lees meer

Paul Blok

Merkstrateeg en Organisatieveranderaar, PaulBlok.com
Ingmar de Lange

Adfo Academy: Marketinginnovatie: van Coca-Cola naar Uber

Digitale marketing draait om spectucalaire service 

Digitaal heeft marketing op z’n kop gezet. Gevestigde merken kunnen een boel leren van start-ups. Maar hoe passen zij deze... Lees meer

Ingmar de Lange

Marketingstrateeg, Mountview