Sander Claus

Partner, Underlined

Digital Marketing en Social CRM specialist. Werkte o.a. voor V&D, TBWA en ANWB op het gebied van Interactieve Marketing en CRM. 
Sander is innovator op het gebied van Social CRM en verzorgt deze presentatie namens het PvKO.
Underlined brengt de klantreis en emotie in beeld! Het feitelijk gedrag van de klant, de klantfeedback en de emotie wordt zichtbaar gemaakt. Uit beschikbare data en onderzoek wordt stuurinformatie gegenereerd, door middel van innovatieve databewerking en analyse technieken.

 

Masterclass: Adfo Academy: Klantbeleving verbeteren met Customer Journey Insights
Woensdag 16 september
13:00 - 15:00
Partner:

Wat de klantervaring betekent voor het bouwen van merken.

De merkperceptie van consument wordt steeds meer bepaald door eigen klantervaringen en die van anderen. Hoe kan je dit in beeld krijgen en wat kan je er mee doen?
Customer Experience wordt steeds belangrijker als driver voor klantgedrag en loyaliteit. Hoe consumenten praten over hun klantervaringen bepaald hoe anderen naar een merk kijken. 

Na deze sessie weet je:  

  • Hoe je inzicht haalt de Voice-of-the-Customer
  • Wat dit betekent voor de ontwikkeling van merken
  • Hoe een klantsignaal- en Customer Journey analyse werkt
  • We laten je dit zien aan de hand van praktijkcases waarin deze technieken worden toegepast. En je krijgt praktische handvatten mee om dit toe te passen in jouw organisatie

Voor marketeers, Communicatie- en PR-managers die klantfeedback en social media conversaties willen inzetten om de gewenste merkperceptie te realiseren.