Ingmar de Lange

Marketingstrateeg, Mountview

Ingmar de Lange is strateeg, spreker en specialist in vernieuwende vormen van marketing. Hij is oprichter van Mountview.

Hij was partner bij Beyond the Line/WPP, één van de eerste niet-traditionele merkbureaus en hoofdmarketing/MT-lid bij Hyves. Ingmar is onderdeel van de Brand Boardroom en maker van het co-creatie kindermerk Brikki. Hij geeft colleges voor EURIB, Beeckestijn, NIMA en SRM en spreekt op veel congressen. Zijn presentaties op Slideshare krijgen wereldwijde aandacht.

Masterclass: Adfo Academy: Marketinginnovatie: van Coca-Cola naar Uber
Woensdag 16 september
15:30 - 17:30

Digitale marketing draait om spectucalaire service 

Digitaal heeft marketing op z’n kop gezet. Gevestigde merken kunnen een boel leren van start-ups. Maar hoe passen zij deze nieuwe marketingmethodieken effectief toe in hun organisatie? En waar beginnen ze laagdrempelig?

Digitale technieken zetten marketing op z’n kop.... Lees meer