Paul Blok

Merkstrateeg en Organisatieveranderaar, PaulBlok.com

Paul Blok is merkstrateeg en organisatieveranderaar. Hij helpt bedrijven het hoofd koel te houden in tijden van verhitte ontwikkelingen in techniek, media en (consumenten)gedrag. Paul was verantwoordelijk voor AH.nl en adviseerde daarna o.a. Hema, Anwb, Heinz, Landal GreenParks, KRO, Unicef, gemeenten, waterschappen en diverse B2B-bedrijven. 

Masterclass: Adfo Academy: Briljante strategie, maar... hoe voer je het uit?
Onderwerpen:
Dinsdag 15 september
15:30 - 17:30

Een strategie schrijven is één, maar hoe krijg je de organisatie nu écht in beweging?

Marketing en communicatie worden steeds meer onderdeel van de héle organisatie. Maar om anderen in je organisatie in beweging brengen moet je je verdiepen in ándere zaken dan je eigen vakkennis. 

De tijd van aanrommelen met digital en social is voorbij. Tijd voor serieuze stappen. Sommige organisaties roepen social media afdelingen en social media managers in het leven. Anderen noemen zichzelf nu van social business, social enterprise of conversation company. Anderen gooien het over de boeg van contentmarketing. Allemaal prima. Maar waar het altijd over gaat: verandering.

Er zijn inmiddels talloze boeken, websites, blogs, modellen, bureaus, trainingen en conferenties over digital en social. Veel gaat over DAT het moet gebeuren, soms ook nog wel WAT er moet gebeuren, maar zelden vertellen ze je ook HOE het moet gebeuren. En juist dat is waar organisaties nu behoefte aan hebben. Dus dát ga je in deze masterclass leren.