Hugo van den Hurk

Strategy Director, reclamebureau Everybody Likes Penguins

Hugo heeft in 2003 het reclamebureau Everybody Likes Penguins opgericht. Als creatief marketingstrateeg werkt hij dagelijks aan vernieuwende campagnes voor onder andere BAYER, Manutan, diverse ministeries, VGZ en Allianz Global Assistance. Hij gelooft niet in reclame die voelt als reclame. Hugo ontwikkelt dan ook campagnes waar de doelgroep juist uit eigen enthousiasme aandacht aan wil besteden. En dat is een wereld van verschil. Dit resulteert in een uitvergrotingsfactor: een veel groter bereik dan de ingekochte media inkoop. Door die oprechte aandacht creëer je impact en activeer je de doelgroep.     

Seminar: Aandacht is niet te koop
Woensdag 16 september
11:45 - 12:15
Partner:

Voor succesvolle communicatie heb je niet alleen een zender nodig, maar ook een ontvanger die de boodschap oppakt. Dat klinkt wellicht te simpel voor woorden, maar het is de essentie van succesvolle campagnes. Reclame gaat verder dan zenden! Reclame die niet voelt als reclame, bereikt meer. Maar hoe vertaal je je marketingboodschap in een campagne die niet voelt als reclame? Hoe creëer je communicatie uitingen die de doelgroep enthousiast omarmt en daardoor impact heeft? In de presentatie bieden we je helder inzicht in de succesfactoren voor het realiseren van meer impact dan je ingekochte kliks, oplage of kijkcijfers. We gaan in op de uitvergrotingsfactor van je ingekochte bereik. Met heldere voorbeelden uit eigen portfolio bieden we je praktische handvaten om je campagne te verbeteren. We bieden je een kijkje in onze keuken over hoe we tot concepten komen die de doelgroep raakt en activeert.