Egbert-Jan van Bel

Docent & Auteur, Beeckestijn Business School

Egbert Jan van Bel is schrijver van marketing- en managementboeken, kerndocent bij Beeckestijn Business School, jurylid van de International Webby Awards (Oscar voor Internet). Egbert Jan geniet vooral bekendheid om zijn praktijkgerichte en doelmatige visie op het (commerciële) bedrijfsproces. Egbert Jan geeft lezingen en workshops over het onderwerp marketing, CRM en klantbehoud, in Nederland, USA en kriskras door Europa.

Masterclass: Adfo Academy: Customer insight voor marketeers - een must
Dinsdag 15 september
10:00 - 12:00

Succes is de optelsom van analyse en creativiteit…

Gutfeeling is definitief voorbij. Het is een groot risico om zonder degelijke inzichten in klanten, markten en concurrenten marketingbeslissingen te nemen. Zoals McHammer zegt: It’s all about analytics…

No overnight spam, zegt de bekende zanger McHammer. Hij ging failliet, ooit. Maar nu, back in business… dankzij analytics. 
De uitkomsten van marketinganalyse vormen de kaders voor uw strategie. U observeert, analyseert en concludeert. Moet u daarvoor iemand zijn van de nulletjes en eentjes? Integendeel… Daarvoor hebben we nieuwe tools en instrumenten. Maar… het is wel van belang dat u deze op juiste wijze toepast. Uitkomst is dan een marketingaanpak die klantgericht  is met focus op lange-termijn relaties. Egbert Jan laat de nieuwe modellen en concepten zien ondersteund met praktische cases. Hoe past u de analytics toe in uw eigen marketing?