Mike Hoogveld

Associate Partner, Holland Consulting Group

Bestsellerauteur Mike Hoogveld behoort tot de meest gevraagde sprekers over klantgerelateerde onderwerpen. Hij is als associate partner bij Holland Consulting Group werkzaam als adviseur en verricht daarnaast ook wetenschappelijk onderzoek. Zijn professionele passie ligt in het verbeteren van de manier waarop organisaties werken met en voor klanten. Hij werd eerder genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs en Managementboek van het Jaar

 

Masterclass: Adfo Academy: De agile omnichannel aanpak
Dinsdag 15 september
13:00 - 15:00

Aan de slag met een praktische agile aanpak voor het succesvol implementeren van een omnichannel strategie

Klanten eisen een naadloos geïntegreerde ervaring over alle kanalen heen. In deze masterclass leer je hoe je op een praktische manier een succesvolle omnichannel strategie implementeert om klanten te winnen, behouden en laten groeien.

Klantgedrag verandert steeds sneller. Men eist een excellente customer experience en ook nog eens naadloos over alle kanalen heen. Deze masterclass heeft als doel om je op een praktische manier te leren hoe een omnichannel aanpak optimaal kan worden ontworpen en geïmplementeerd. De methode is gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek en vakliteratuur, aangevuld met jarenlange ervaringen uit de harde marketing en sales praktijk. Het geeft je concrete, bewezen instrumenten waarmee je direct aan de slag kan om jouw onderneming de winnaar in de markt van morgen te laten worden.

Leerdoelen:
- Je komt te weten waarom en hoe multichannel klantgedrag enorme kansen biedt voor jouw organisatie
- Je krijgt inzicht in de kenmerken van kanalen en de trends in kanalengebruik door klanten
- Je leert hoe je optimaal gebruik kan maken van de ‘voice of the customer’
- Je leert hoe je per doelgroep een ‘customer journey’ ontwerpt
- Je kunt agile processen toepassen om je omnichannel aanpak continue te verbeteren.

De masterclass is gericht op leidinggevenden en specialisten in marketing, sales en service die een doorbraak willen maken naar meer klantwaarde.