Achmed Awad

CEO, Media Injection

Samen met Sander Haarman levert Achmed marketing software aan de grootste en mooiste werken ter wereld. Met meer dan 150 top merken wereldwijd en meer dan 10 jaar ervaring in marketing zijn zij de oprichters achter Media Injection en The Next Ad. Mede dankzij duizenden campagnes die zij samen met top marketeers hebben mogen volgen zijn ze bijzonder goed op de hoogte van de do’s en don’ts in de digitale performance marketing.

Masterclass: Adfo Academy: Facebook Advertsing
Dinsdag 15 september
13:00 - 15:00

Facebook Bidding Guide: Hoe gebruik je CPM, CPC, oCPM & CPA ?

Vind je het lastig de juiste bidding strategy voor een Facebook campagne te kiezen? Tijdens deze Facebook Workshop leer je onder andere een driestappenplan, het verschil in bid types, welke doelen je kunt kiezen én voldoende tijd voor vragen.
Facebook neemt als mediakanaal een steeds belangrijkere plek in. Campagnes zijn geen experimenten meer en er moeten serieuze resultaten tegenover staan. Het is daarom voor iedere marketeer belangrijk om te weten aan welke knoppen je juist wel of juist niet moet draaien.

Je leert onder andere:

  • Stellen van doelen en het belang van de juiste keuze
  • Welke strategieën zijn er, en wanneer gebruik je welke
  • Hoe evalueer je het resultaat en wat zijn goede manieren om te testen
  • Wat kun je doen om je campagnes beter te laten renderen 

Maar ook:

  • Voorbeelden uit de praktijk
  • Absolute don’ts
  • En de mogelijkheid om tijdens de workshop in te gaan op jouw case.

Deze sessie is met name interessant voor performance marketeers of marketeers die het belangrijk vinden een positieve ROI uit het advertising budget te halen.