Ellen Leenhouts

Partner/mede- eigenaar, Business Openers

Ellen Leenhouts- van Zanten is partner en mede eigenaar van strategisch adviesbureau Business Openers. Na haar carrière bij Procter Gamble in Marketing en Sales werkte zij als Marketing Director en als interim marketeer. In 2002 werd zij partner bij Business Openers. Ellen is mede auteur van diverse boeken waaronder: 'Het succes van Internal Branding: een sterk merk bouwen en onderhouden' en 'Een businessplan op 1 A4, word succesvoller met OGSM'. Ellen is tevens top ambassadeur van 010 Zakenvrouwen, adviseur  bij Jong Ondernemen en spreker over Positionering en Strategie.

Masterclass: Adfo Academy: Karaktervol positioneren
Onderwerpen:
Dinsdag 15 september
10:00 - 12:00

Van goed bedrijf naar sterk merk!

Te veel organisaties onderscheiden zich te weinig van hun concurrenten. Scherp kiezen op basis van het organisatiekarakter is de basis voor succes.
Organisaties worstelen met hun positionering omdat ze niet meer zien hoe ze duurzaam onderscheidend kunnen zijn. De vluchtroute zijn vluchtige reclamefilmpjes, maar dit schept verkeerde verwachtingen als dit niet verankerd is in de dienstverlening. Gelukkig is er altijd de mogelijkheid om een onderscheidende positionering te ontwikkelen die aansluit op het DNA van een organisatie en in de hele bedrijfsvoering kan worden doorgevoerd.
In deze masterclass tijdens de Adfo Acdemykrijgt de deelnemer inzichten waarmee hij meteen aan de slag kan.

  • 8 waardevolle organisatie typeringen waaruit gekozen kan worden
  • discussie over identiteit, imago en intentie
  • handvatten voor vertaling naar gedrag, communicatie , producten & diensten. 

De masterclass is voor iedereen die zich echt wil onderscheiden van de concurrent.