Carlijn Danser

Creative Strategist, Canday

Carlijn is een creatief strateeg en puzzelaar die niet bang is voor verandering. Bij Canday is zij op zoek naar kansen op de scheiding tussen magie (vorm & verhaal) en slimme mechanismes (tactiek & technologie). De Kwantum case bewijst dat een woondiscounter zichzelf niet hoeft op te ruimen en laat zien dat e-commerce en communicatie elkaar nodig hebben om een sterk merk te bouwen. Carlijn werkte onder andere voor Velthuis, Look-o-look en eerder bij Fitzroy oa. voor Doritos, Hero en Ben & Jerry’s.

Letteke Bens-van den Berg

Communicatiemanager, Homefashion Group (Kwantum)

Werkelijk klantgericht zijn begint met luisteren. Vanuit die overtuiging werkt Letteke Bens al jaren voor retailers (Beter Bed, Leen Bakker, Sligro), waarbij zij vanuit een marketing perspectief de verbinding legt met het bestaansrecht van een organisatie en de behoeften van de klant. Sinds 2012 is zij werkzaam bij Homefashion Group waarbij ze de formulepositionering voor Kwantum begeleid heeft in de kanteling van inkoopgedreven retailer naar een werkelijk klantgerichte crosschannelformule. Vanuit de Customer Journey is met een vernieuwde kijk invulling gegeven aan de touchpoints die de doelgroep in winkels, online en in communicatie ervaren.  En het werkt! Het succesvolle communicatieconcept ‘Daar woon je beter van’ is daarvan het bewijs.

Seminar: Canday case: Kwantum Daar woon je beter van.
Dinsdag 15 september
10:50 - 11:20
Partner:

‘Eigentijds wonen voor iedereen toegankelijk maken’ is de missie. Maar wie is ‘iedereen’? En wat is ‘eigentijds’? En hoe maak je dit alles toegankelijk? Kwantum en Canday besloten niet zoals gebruikelijk te starten met conceptontwikkeling. We zochten en vonden een nieuwe manier om daadwerkelijk herkenning, sympathie en relevantie te borgen bij de Nederlandse consument: we kochten een huis.