Egbert-Jan van Bel

Docent & Auteur, Beeckestijn Business School

Egbert Jan van Bel is schrijver van marketing- en managementboeken, kerndocent bij Beeckestijn Business School, jurylid van de International Webby Awards (Oscar voor Internet). Egbert Jan geniet vooral bekendheid om zijn praktijkgerichte en doelmatige visie op het (commerciële) bedrijfsproces. Egbert Jan geeft lezingen en workshops over het onderwerp marketing, CRM en klantbehoud, in Nederland, USA en kriskras door Europa.

Seminar: Customer Centricity in marketingstrategie
Dinsdag 15 september
13:05 - 13:35
Partner:

Wat is nu precies ‘customer centricity’ en hoe gevaarlijk is het om uw klant centraal te stellen? Het klinkt verleidelijk in deze digital en social wereld te roepen dat je klant centraal staat in je strategie. Het gaat om het ontwikkelen van een strategie die het gehele proces van klant, toeleveranciers en de eigen organisatie in kaart heeft. Operational excellence wordt value leadership. Egbert Jan toont aansprekende voorbeelden van waardecreatie om je concurrent net even te slim af te zijn.