Carolien de Rooi

Manager Marketing Partnerships, Sanoma

Carolien de Rooi is altijd op zoek naar innovatieve oplossingen in marketing en communicatie. Niet zo gek dus dat ze 7 jaar geleden haar heil zocht bij Sanoma, volgens Carolien: “het mooiste mediabedrijf van Nederland. Hier zijn we in staat om consumenten en merken écht met elkaar te verbinden d.m.v. op insights gebaseerde, crossmediale oplossingen.” Een indrukwekkende carrière had ze toen al achter de rug. Onder andere als Account Director bij Ogilivy, met als mooiste wapenfeit de lancering van Tijd voor Echte Schoonheid, de iconische Dove campagne. In haar periode bij Advance, bekend van o.a. Je Echte Leeftijd en StayorGo, deed ze veel ervaring op met dialoogmarketing en contentmarketing. Al deze ervaring brengt ze nu samen als manager van de afdeling Marketing Partnerships. 

 

 

Seminar: De kracht van print
Dinsdag 15 september
14:50 - 15:20
Partner:

Creatieve oplossingen vinden, dat doet de afdeling Marketing Partnerships van Sanoma. En dat doen we niet zomaar. Waar communicatievragen van de klant steeds complexer worden, haalt Marketing Partnership altijd het onderste uit de creatieve kan. We ontwikkelen campagnes waarin we, met een snoeppot aan merken onder de arm, toegevoegde waarde bieden voor zowel onze klanten als onze merken. Met een indrukwekkend portfolio als resultaat. McDonald’s, Renault, ING en Albert Heijn zijn maar enkele voorbeelden van A-merken waar we succesvol mee hebben samengewerkt.