Robert Feltzer

EDM

Robert Feltzer is specialist in customer insights/datamining, data management, datadriven marketing (CRM), loyalty en ICT. Sinds 1986 actief in Datadriven Marketing, zowel aan aanbieders- als klantzijde in diverse rollen van data analist tot ondernemer. Robert is binnen EDM verantwoordelijk voor alle operations, intelligence en consultancy en geeft regelmatig lezingen en colleges.

Seminar: De toekomst van datadriven marketing en het Loyalty programma van EMTE Supermarkten
Woensdag 16 september
13:45 - 14:15
Partner:

Een groeiend aantal organisaties kiest datadriven marketing als speerpunt. Bijvoorbeeld EMTÉ Supermarkten met haar Fijnproevers programma. Voor nu vooruitstrevend, vernieuwend en succesvol. Maar voor hoe lang? Welke veranderingen maken de consument, de data, insights, technologie en de wetgeving het komende decennium door? Hoe gaat dat jouw bedrijf veranderen en jouw rol als (datadriven) marketeer daarin? We laten zien hoe het succesvolle programma werkt en werpen een blik in de toekomst…