Linda Bouwman

Behavior Analyst, Mirabeau

Hoe bewegen mensen zich online en hoe verleid je ze tot jouw conversiedoelen? Gefascineerd door de werking van het brein onderzoekt Linda hoe ons (irrationele) gedrag tot stand komt. Als Behavior Analyst weet zij de ‘mentale shortcuts’ van het consumentenbrein te raken, en jou alles te vertellen over de meest overtuigende persuasion technieken op het juiste moment.  Optimaliseren door verleiding! 

Seminar: Door Persuasive Design conversie optimaliseren
Woensdag 16 september
12:50 - 13:20

Hoe zorg je dat consumenten uiteindelijk voor jouw merk kiezen en op jouw website converteren? Binnen het online speelveld is de ‘automatische’ groei de afgelopen jaren afgenomen en stijgen de kosten voor online marketing; er is veel concurrentie en continu optimaliseren is noodzakelijk. Door vanuit verleidingstechnieken te optimaliseren, is er veel winst te behalen. Maar hoe doe je dat?

Leer in deze sessie:

  • Welke optimalisatiecyclus je kunt gebruiken voor optimalisatie van jouw online platform;
  • Hoe het brein van de eindgebruiker werkt en hoe je daarop inspeelt met diverse technieken;
  • Welke persuasive patterns de gebruikerservaring op jouw specifieke website direct kunnen helpen verbeteren.

Deze seminar is met name interessant voor e-commerce managers, content editors, UX professionals, en marketeers. Je verlaat de sessie met een serie bewezen technieken die op jouw platform ingezet kunnen worden om de gebruikersbeleving te optimaliseren en daarmee conversie en klanttevredenheid te verhogen.