Frans Reichardt

De Klantenluisteraar, Reichardt & Company

De Klantenluisteraar. Helpt bedrijven aan blijere klanten en betere resultaten. Hij inspireert als spreker, motiveert als trainer en garandeert aantoonbaar resultaat als adviseur. Heeft 30 jaar ervaring in dialoogmarketing. Schreef met Marc Borgers het boek Meer Opens, Meer Clicks. Hij is juryvoorzitter voor de Dialoogmarketing Awards en de E-mail Awards van de Dutch Dialogue Marketing Association (DDMA). Hij is erelid van de DDMA. In zijn vrije tijd is hij hartstochtelijk vader, zoon, vriend, hardloper en supporter.

Marc Borgers

Partner, Borgers & Straathof / 100%EMAIL

Marc Borgers is partner bij Borgers&Straathof en co-auteur van het boek Succesvolle e-mailmarketing. Hij is tevens oprichter en erelid van de Nederlandse e-mail associatie
Marc studeerde Bedrijfskunde aan de Rijksuniversiteit Groningen. Momenteel houdt hij zich, via zijn bedrijf Borgers&Straathof, bezig met het adviseren over en optimaliseren van strategie en resultaten op het gebied van (online) dialogue marketing, eCRM en e-mailmarketing. Internationaal en nationaal. Bedrijven als Vodafone, KLM, ANWB, Parship, Exact, Pon en anderen maken van zijn diensten gebruik. 
Marc Borgers is o.a. managing director geweest van RapidSugar en Veritate. Borgers is een veelgevraagde trainer en spreekt regelmatig op (internationale) seminars en congressen. Daarnaast is hij jurylid e-mailmarketing M/V van het jaar.

Seminar: 'E-mailmarketing: Meer Opens, Meer Clicks'
Woensdag 16 september
10:10 - 10:35

Stappenplan voor succesvol testen in e-mailmarketing

Verbeter het rendement op e-mailmarketing. Door structureel te testen en te ontdekken wat werkt en wat niet werkt. Dump de verliezers, ga door met de winnaars en verzeker je van gegarandeerd meer opens en meer clicks.

Tijdens dit seminar schetsen Marc Borgers & Frans Reichardt, auteurs van het boek ‘Meer Opens, Meer Clicks’, de belangrijkste succesfactoren voor effectieve e-mailmarketing.
Steeds meer bedrijven ontdekken de kracht van e-mail. Het is een veelzijdig en relatief voordelig medium om snel en op maat met je klanten te communiceren. Het kanaal kent legio toepassingen op gebied van verkoop en service. Naarmate het gebruik van e-mail groeit, komen open- en klikpercentages onder druk te staan.  Hoe zorg je ervoor dat je je open-, klik- en conversiepercentages op peil houdt of, liever nog, verbetert?