Hugo van den Hurk

Strategy Director, reclamebureau Everybody Likes Penguins

Hugo heeft in 2003 het reclamebureau Everybody Likes Penguins opgericht. Als creatief marketingstrateeg werkt hij dagelijks aan vernieuwende campagnes voor onder andere BAYER, Manutan, diverse ministeries, VGZ en Allianz Global Assistance. Hij gelooft niet in reclame die voelt als reclame. Hugo ontwikkelt dan ook campagnes waar de doelgroep juist uit eigen enthousiasme aandacht aan wil besteden. En dat is een wereld van verschil. Dit resulteert in een uitvergrotingsfactor: een veel groter bereik dan de ingekochte media inkoop. Door die oprechte aandacht creëer je impact en activeer je de doelgroep.     

Seminar: Geen inkoop, wel kliks?
Woensdag 16 september
15:30 - 16:00
Partner:

Marketeers hebben afgelopen jaren hard gewerkt aan het opbouwen van volgers voor hun merk via verschillende social media. Nu is het tijd voor de volgende stap. Wanneer we als marketeers gaan samenwerken op social media ontstaan er verrassende mogelijkheden. Je kunt je volgers meer bieden door je posts op social media te verrijken met relevante content van andere bedrijven. De interesse van je fans is breder dan alleen jouw product. Door het aanbieden van gevarieerdere content, vergelijkbaar met een magazine, maak je je communicatiekanaal interessanter. Aan de andere kant kun je jouw doelgroep ook bereiken via een fanpage van een ander merk. Door samen te werken en meerwaarde te creëren, kun je meer bereik realiseren zonder inkoop van advertenties. Dit financiële voordeel kun je weer teruggeven in de vorm van leuke acties of samples naar je fans. Geef je marketingbudget aan je fans! Speciaal voor dit doel hebben we afgelopen half jaar in onze studio gewerkt aan het innovatieve platform Budget-to-the-People. Het is klaar en we zijn trots op het resultaat! Kom naar première van Budget-to-the-People en ontdek welke mogelijkheden het nieuwe platform voor jou biedt. We geven je praktische tips en inzicht in het creëren van meerwaarde voor je fans door samenwerking met andere marketeers.