Aljan de Boer

Strateeg, TrendsActive

Aljan de Boer is strateeg bij TrendsActive. Wij zijn gespecialiseerd in trendonderzoek en de creatieve vertaling van trends naar marketing, communicatie en design. Onze trends zijn gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek dat al tien jaar doorlopend wordt verzameld door onze sociaal-culturele onderzoekers. Begrip van trends helpt merken relevant te blijven. Aljan is ook bestuurslid bij PIM Platform Innovatieve Marketing, auteur van het PIM trendrapport en docent bij Beeckestijn Business School.

Seminar: Great trend! Now what!?
Woensdag 16 september
09:45 - 10:15

Dat we in een wereld van disruptieve ontwikkelingen leven weten we. De vraag is wat dat betekent. Iedereen heeft het over trends. Maar wat zijn trends? Welke type trends zijn er? En wat betekent dat voor innovatie? 
Begrijpen hoe je trends inzet, vraagt om het verbinden van onderzoek en creativiteit. Deze presentatie leert je hoe je trends kunt gebruiken om méér uit onderzoek te halen. En hoe je trends inzet om creatiever te zijn. Dat maakt organisaties en bezoekers van deze sessie innovatiever