Wouter Glaser

Founder, Glasnost

Wouter Glaser (1983) is gaan ondernemen op zijn 14de en heeft sindsdien in verschillende functies voor onder andere Hyves, TBWA\ en TomTom gewerkt op het gebied van PR, communicatie en online marketing. In juni 2012 startte Glaser met Glasnost wat in drie jaar is uitgegroeid tot een prijswinnend communicatiebureau met klanten zoals Unilever, eBay, Ben & Jerry's, Vodafone en Veilig Verkeer Nederland.

Keynote: Hoe vind je de sweet spot in PR?
Woensdag 16 september
09:45 - 10:25

Anno 2015 is public relations geen vak meer voor de zogenoemde nabellers, de mensen die vragen of een persbericht ontvangen is. Het is een schaakspel geworden waarbij het draait om de juiste formule tussen marketeer en de beïnvloeder, creativiteit en strategie. In de sessie zal Wouter Glaser met praktische voorbeelden marketeers inspireren hoe zij succesvolle PR kunnen bedrijven en PR-professionals tips geven om meer op de stoel van de beïnvloeder te zitten.