Bas Hawinkels

Strategy Director, PHD Media

Bas Hawinkels is altijd goed voor een andere, wat uitgesproken kijk op Marketing Communicatie. Eén van de weinige die het vak vanuit de klant, reclameburo en mediaburo heeft gezien, en nog steeds ziet als Director Content & Activations bij PHD. Mentor bij het SRM, digital sinds 1999, mentor bij Start up Bootcamp en adviseur en spreker voor Domino's, Mitsubishi, Canon en vele andere klanten van PHD.

Seminar: How Brands Grow, hoe en waarom Byron Sharp wint van Kotler
Dinsdag 15 september
12:25 - 12:55
Partner:

Loyalteit is niet te beïnvloeden, niet segmenteren is effectiever en korte contacten met veel consumenten is beter dan "relaties" proberen op te bouwen. Scharrelen is dus het nieuwe mantra! PHD werkt al ruim 5 jaar samen met Byron Sharp (How Brands Grow) en heeft jaren wetenschappelijk onderzoek gedaan naar de ware driver van groei van een merk. Kom dus langs, en leer de ingrediënten van de nieuwe, wetenschappelijke basis voor groei.

 

Praat met ons verdere tijdens de round table!

- Gesprekspartner is Floris Kok, head of strategy & founder PHD NL. Ruim 20 jaar ervaring in media & communicatie. Al jaren expert in de doorvertaling van Byron Sharp naar media, en in de effecten van media inzet en reclame. 

- Inhoud: In de algemene presentatie van PHD on stage wordt duidelijk waarom Byron Sharp belangrijk is voor Marketing en Communicatie, en voor de inzet van media. In de ronde tafel met Floris Kok is er alle ruimt om meer in details te treden over de specifieke inzet van media voor uw bedrijf, wat de learnings zijn en wat de aandachtspunten zijn voor uw media inzet. Op basis van de ronde tafel kunt u concreet aan de slag met een betere, effectievere mediastrategie.