Peter Haan

Directeur, Evolve

Peter werkt inmiddels al zo’n 15 jaar in de wereld van online communicatie. Begin 2010 was hij bij KPN een van de eersten in Nederland die grote groepen medewerkers succesvol verbond via interne social media. De afgelopen jaren heeft hij vanuit zijn bureau Evolve voor bijna alle grote Nederlandse merken mogen meedenken over hoe groepen medewerkers ingezet kunnen worden om luisterend vermogen, innovatie, efficiëntie en flexibiliteit van de organisatie te vergroten. 

Seminar: Impact met interne community’s - Hoe medewerkers extra kunnen bijdragen aan het beter laten presteren van de organisatie
Woensdag 16 september
15:05 - 15:35

''Een praktische en concrete kijk op de kansen, successen en valkuilen van interne social media''

Interne community’s zijn een hype maar helaas vaak met beperkt succes. Lang niet iedereen beseft daardoor wat interne community’s bijvoorbeeld kunnen betekenen voor het verkrijgen van beter inzicht in klantenbehoeften, het vergroten van de zichtbaarheid van de (producten of diensten van de) organisatie en in het versnellen en verbeteren van interne processen.

 In deze masterclass krijg je niet alleen voorbeelden van concrete business cases van interne community’s, maar wordt ook uitgebreid uitgelegd welke valkuilen je moet vermijden, hoe je medewerkers actief krijgt en welke stappen je moet zetten om interne community’s blijvend succesvol te houden.

De sessie is voor marketeers en communicatieprofessionals die naar nieuwe oplossingen zoeken voor oude problemen in een snel veranderende wereld.