Michael Vromans

Creative Director, dpdk

Michael is sinds 2012 creative director van dpdk - een prijswinnend creatief bureau met een sterke focus op digitale interacties.
Vanaf 2001 is Michael werkzaam in de digital industry en heeft eerder bij KONG, UW/JWT, RAPP en Ubachs Wisbrun gewerkt. Zijn werk is bekroond met verschillende awards waaronder 5 FWA’s. 
Michael’s expertise ligt in concept, design en user experience. Hij is een gepassioneerd design- en typografie liefhebber, die het kunnen wisselen van stijl als basisprincipe beschouwt. Door design te combineren met een perfecte uitvoering maakt Michael het zijn persoonlijke missie om relevante eindproducten te creëeren die boven de norm uitstijgen.

 

Bart van Slobbe

Head of Digital, Peugeot

Bart van Slobbe heeft een marketing management achtergrond. Hij heeft ruim 13 jaar ervaring als ondernemer van verscheidene (digital) startups. Bart is sinds twee jaar werkzaam bij PSA Peugeot Citroen en momenteel met zijn team van digital experts verantwoordelijk voor 3 merken in de Benelux. 

 

Keynote: Driving engagement through innovation
Dinsdag 15 september
13:25 - 14:05

Virtual reality is de afgelopen jaren de belofte geweest in de tech en innovatie industrie. Het zou de manier waarop we de wereld om ons heen zien compleet veranderen. Sinds de opkomst van de Oculus Rift zijn merken en bureaus druk in de weer om ook hun merk relevant te maken in het opkomende medium. Elke maand verschijnt er wel een nieuwe Virtual Reality campagne voor merken in uiteenlopende sectoren. Maar wat maakt een Virtual Reality campagne tot een succes? Is VR iets voor iedereen? Wat zijn de do’s en dont’s waar merken en bureaus rekening mee houden als ze, als zo velen op dit moment, virtual reality willen integreren in hun marketing strategie?
 
Aan de hand van hun succesvolle Virtual Reality campagne voor Peugeot, waarin ze als een van de eersten de Leap Motion technologie hebben gecombineerd met VR met het gebruik van drones, zal Michael Vromans, Creative Director van digitaal creatief bureau dpdk, samen met Bart Slobbe, Head of Digital van Peugeot, zelf niet alleen het creatieve proces van de campagne bespreken maar ook de overwegingen die aan de beslissing om VR te gebruiken in de campagne voor Peugeot vooraf zijn gegaan.