Frans Reichardt

De Klantenluisteraar, Reichardt & Company

De Klantenluisteraar. Helpt bedrijven aan blijere klanten en betere resultaten. Hij inspireert als spreker, motiveert als trainer en garandeert aantoonbaar resultaat als adviseur. Heeft 30 jaar ervaring in dialoogmarketing. Schreef met Marc Borgers het boek Meer Opens, Meer Clicks. Hij is juryvoorzitter voor de Dialoogmarketing Awards en de E-mail Awards van de Dutch Dialogue Marketing Association (DDMA). Hij is erelid van de DDMA. In zijn vrije tijd is hij hartstochtelijk vader, zoon, vriend, hardloper en supporter.

Keynote: See Me, Feel Me, Touch Me, Heal me
Dinsdag 15 september
11:05 - 11:35

“Consumenten luisteren niet meer”, aldus Marc Mathieu, Senior Vice President Brand Marketing van Unilever. Nog wel naar elkaar, maar steeds minder naar adverteerders. Omdat reclame merken doofstom en ongeloofwaardig heeft gemaakt. Adverteerders zien zich uitgedaagd te luisteren naar de consument, de directe dialoog aan te gaan en het verloren gegane vertrouwen te herwinnen.