Bertwin Tiemersma

Accountability & Issue Manager, Achmea Communicatie

Bertwin is Accountability & Issue Manager bij Achmea Communicatie. Hij is gespecialiseerd in real-time reputatie- en stakeholdermanagement.

Jetske Roodvoets

Account Manager, LexisNexis

Met haar jarenlange ervaring binnen het Reed Elsevier (nu Relx) concern helpt Jetske haar klanten om essentiële berichtgeving uit wereldwijde informatie bronnen op een snelle, geautomatiseerde manier te distilleren en inzichtelijk te maken. Door mee te denken met de gebruiker voorziet Jetske communicatie medewerkers van de juiste LexisNexis tooling zodat zij relevante media-aandacht uit alle type media kunnen analyseren en zien zij de trends en de impact van campagnes.

Seminar: Scoren met reputatie
Woensdag 16 september
11:05 - 11:35
Partner:

Voor een goede reputatie moet een bedrijf waarmaken wat het belooft. Reputatie is dé manier waarop bedrijven worden gezien en gewaardeerd door haar stakeholders zoals klanten, medewerkers en politiek. Wat doet een bedrijf, wat vinden stakeholders daarvan en kiezen ze uiteindelijk wél of niet om diensten af te nemen. Voor een goede reputatie moet een bedrijf dus waarmaken wat het belooft. Soms gaat het fout! Op basis van een waargebeurd verhaal krijg je inzicht hoe er met behulp van real-time media- en stakeholder monitoring een issue is beslecht en de reputatie niet onder druk is komen te staan.