Anne de Buck

Influencer, Yourlittleblackbook.me

Voor haar online travel magazine Yourlittleblackbook.me reist Anne de Buck (32) de hele wereld over om city- en travel guides te maken. Met Amsterdam als thuisbasis is Your Little Black Book met bijna 170.000 unieke bezoekers per maand dé to go to website voor iedereen die op de hoogte wilt zijn van de nieuwste hotspots en leuke events. Wat begon als een hobby blog is inmiddels uitgegroeid tot een start-up. In september worden Yourlbb.tv en de Amsterdam City Guide app gelanceerd. Anne is vaste gast bij AT5 en reiscolumnist voor de magazines Grazia en Viva. Voordat Anne ging ondernemen werkte zij als marketing manager voor diverse tijdschriften en als internationaal productmanager van het automated trading platform van Sanoma

Emilie Tabor

Mede-oprichter & Strategic Director, IMA

Emilie is een van de oprichters en strategic director van IMA - Europa’s grootste influencer marketing bureau gespecialiseerd in het opzetten van strategieën, activaties en campagnes voor internationale merken in mode, travel, lifestyle, food en tech.

Emilie studeerde International Business in Den Haag en vertrok daarna voor een jaar naar Thailand waar zij marketing en boeddhisme studeerde. Ze begon haar carrière met verschillende functies in marketing en PR maar vandaag de dag leeft ze voor alles dat met digital marketing te maken heeft.
Naast haar werk is Emilie een ware atleet en doet zij ieder jaar mee met een marathon en een Ironman.

Maddie Raedts

Mede-oprichter & Creative Director, IMA

Maddie Raedts is mede-oprichter en creative director van IMA - Europa’s grootste influencer marketing bureau gespecialiseerd in het opzetten van strategieën, activaties en campagnes voor internationale merken in mode, travel, lifestyle, food en tech. 
Maddie was tijdens haar studie International Fashion & Branding (AMFI) al geïntereseerd in influencer marketing en was betrokken bij de oprichting van het internationaal succesvolle platform Fashiolista.com in de raad van adviseurs. Daarnaast was zij verantwoordelijk voor de influencer marketing en relaties van het platform. Voordat Maddie in de wereld van de digital influencers terecht kwam werkte zij in New York voor V magazine en schreef zij voor onder andere L’Officiel NL. 

 

Seminar: Van brand zero naar brand hero
Onderwerpen:
Woensdag 16 september
15:45 - 16:15

Influencer marketing is het snelst groeiende online marketingkanaal van dit moment. Terwijl traditionele vormen van media de oplages zien dalen stijgt het bereik van online media explosief. En met een overload aan digitale informatie wordt de autoriteit van influencers steeds belangrijker. 
 
Consumenten vertrouwen meer op 'earned media' en aanbevelingen van anderen dan op traditionele reclame-uitingen. Bedrijven kunnen niet anders dan hierop inspelen en kunnen met influencer marketing op een authentieke manier hun doelgroep bereiken. Ook vanuit het oogpunt van ROI is het een volkomen logische stap. Uit recent onderzoek blijkt dat adverteerders gemiddeld $ 6,85 aan 'earned media' ontvangen voor elke $ 1,00 die is uitgegeven aan influencer marketing. 
 
Is influencer marketing iets dat elk merk kan inzetten? Wat zijn succesvolle influencer marketing activaties, de do's en de don’ts voor een succesvolle strategie en wat levert het nou uiteindelijk op? Samen met een influencer zal influencer marketing agency IMA aan de hand van internationale succescases alles vertellen over digital influencers en hoe merken hen op een effectieve manier in kunnen zetten om van consumenten ware fans te maken.