Pernille Kok-Jensen

Connectivity Director, MARE-Research

De Deense Pernille Kok-Jensen studeerde in Kopenhagen en Amsterdam. Na functies zoals editor, art-buyer en design manager, is zij sinds 2008 Connectivity Director bij MARE Research. Bij dit bureau zette zij het Sparks netwerk en Trend Research op. Pernille helpt organisaties bij het in-tunen op trends en bij het ontwikkelen van een future-proof strategie. Ze is auteur van het trendboek ‘Always be yourself. Unless you can be a unicorn, then always be a unicorn’ en blogger op Connectivity Room.

Els Dragt

Trends & Sparks Officer, MARE-Research

Als 10-jarige wilde Els Dragt geen zuster of stewardess worden, maar privé-detective. Vanwege issues met bloed kiest ze voor een baan als marktonderzoeker, waarbij ze ook naar hartenlust vragen kan stellen. Na onderzoeksfuncties in de mediasector en FMCG-branche zet ze bij een communicatiebureau de trendafdeling op. Om vervolgens docent trendwatching te worden bij de fonkelnieuwe hbo-opleiding Fontys International Lifestyle Studies. Els brengt sinds 2012 haar ervaring bij MARE Research in de praktijk als trendonderzoeker. Ze is co-auteur van het trendboek ‘Always be yourself. Unless you can be a unicorn, then always be a unicorn’ en blogger op Connectivity Room.

Seminar: Waarom iedere marketeer een Tumblr-junkie moet worden!
Dinsdag 15 september
13:45 - 14:15
Partner:

Hoe kunnen marketing- en communicatieprofessionals succesvol zijn bij de Tumblr-generatie? Pernille Kok-Jensen en Els Dragt duiken met je in de voorhoede van deze generatie en tonen hoe de Tumblr en Instagram generatie omgaat met merken en marketing. Deze kleurrijke en dynamische trendpresentatie geeft je inspirerende inzichten om deze jonge doelgroep beter te bereiken. Want als ze nu nog geen klant zijn, dan worden ze het later wel. New game, new rules, let’s play!