Carlijn Danser

Creative Strategist, Canday

Carlijn is een creatief strateeg en puzzelaar die niet bang is voor verandering. Bij Canday is zij op zoek naar kansen op de scheiding tussen magie (vorm & verhaal) en slimme mechanismes (tactiek & technologie). De Kwantum case bewijst dat een woondiscounter zichzelf niet hoeft op te ruimen en laat zien dat e-commerce en communicatie elkaar nodig hebben om een sterk merk te bouwen. Carlijn werkte onder andere voor Velthuis, Look-o-look en eerder bij Fitzroy oa. voor Doritos, Hero en Ben & Jerry’s.

Seminar: Canday case: Kwantum Daar woon je beter van.
Dinsdag 15 september
10:50 - 11:20
Partner:

‘Eigentijds wonen voor iedereen toegankelijk maken’ is de missie. Maar wie is ‘iedereen’? En wat is ‘eigentijds’? En hoe maak je dit alles toegankelijk? Kwantum en Canday besloten niet zoals gebruikelijk te starten met conceptontwikkeling. We zochten en vonden een nieuwe manier om daadwerkelijk herkenning, sympathie en relevantie te borgen bij... Lees meer