Egbert-Jan van Bel

Docent & Auteur, Beeckestijn Business School

Egbert Jan van Bel is schrijver van marketing- en managementboeken, kerndocent bij Beeckestijn Business School, jurylid van de International Webby Awards (Oscar voor Internet). Egbert Jan geniet vooral bekendheid om zijn praktijkgerichte en doelmatige visie op het (commerciële) bedrijfsproces. Egbert Jan geeft lezingen en workshops over het onderwerp marketing, CRM en klantbehoud, in Nederland, USA en kriskras door Europa.

Masterclass: Adfo Academy: Customer insight voor marketeers - een must
Dinsdag 15 september
10:00 - 12:00

Succes is de optelsom van analyse en creativiteit…

Gutfeeling is definitief voorbij. Het is een groot risico om zonder degelijke inzichten in klanten, markten en concurrenten marketingbeslissingen te nemen. Zoals McHammer zegt: It’s all about analytics…

No overnight spam, zegt de bekende zanger McHammer.... Lees meer



Seminar: Customer Centricity in marketingstrategie
Dinsdag 15 september
13:05 - 13:35
Partner:

Wat is nu precies ‘customer centricity’ en hoe gevaarlijk is het om uw klant centraal te stellen? Het klinkt verleidelijk in deze digital en social wereld te roepen dat je klant centraal staat in je strategie. Het gaat om het ontwikkelen van een strategie die het gehele proces van klant, toeleveranciers en de eigen organisatie in kaart heeft.... Lees meer