Els Dragt

Trends & Sparks Officer, MARE-Research

Als 10-jarige wilde Els Dragt geen zuster of stewardess worden, maar privé-detective. Vanwege issues met bloed kiest ze voor een baan als marktonderzoeker, waarbij ze ook naar hartenlust vragen kan stellen. Na onderzoeksfuncties in de mediasector en FMCG-branche zet ze bij een communicatiebureau de trendafdeling op. Om vervolgens docent trendwatching te worden bij de fonkelnieuwe hbo-opleiding Fontys International Lifestyle Studies. Els brengt sinds 2012 haar ervaring bij MARE Research in de praktijk als trendonderzoeker. Ze is co-auteur van het trendboek ‘Always be yourself. Unless you can be a unicorn, then always be a unicorn’ en blogger op Connectivity Room.

Seminar: Waarom iedere marketeer een Tumblr-junkie moet worden!
Dinsdag 15 september
13:45 - 14:15
Partner:

Hoe kunnen marketing- en communicatieprofessionals succesvol zijn bij de Tumblr-generatie? Pernille Kok-Jensen en Els Dragt duiken met je in de voorhoede van deze generatie en tonen hoe de Tumblr en Instagram generatie omgaat met merken en marketing. Deze kleurrijke en dynamische trendpresentatie geeft je inspirerende inzichten om deze... Lees meer



Seminar: Waarom iedere marketeer een Tumblr-junkie moet worden!
Woensdag 16 september
16:25 - 16:55
Partner:

Hoe kunnen marketing- en communicatieprofessionals succesvol zijn bij de Tumblr-generatie? Pernille Kok-Jensen en Els Dragt duiken met je in de voorhoede van deze generatie en tonen hoe de Tumblr en Instagram generatie omgaat met merken en marketing. Deze kleurrijke en dynamische trendpresentatie geeft je inspirerende inzichten om deze jonge... Lees meer