Emilie Tabor

Mede-oprichter & Strategic Director, IMA

Emilie is een van de oprichters en strategic director van IMA - Europa’s grootste influencer marketing bureau gespecialiseerd in het opzetten van strategieën, activaties en campagnes voor internationale merken in mode, travel, lifestyle, food en tech.

Emilie studeerde International Business in Den Haag en vertrok daarna voor een jaar naar Thailand waar zij marketing en boeddhisme studeerde. Ze begon haar carrière met verschillende functies in marketing en PR maar vandaag de dag leeft ze voor alles dat met digital marketing te maken heeft.
Naast haar werk is Emilie een ware atleet en doet zij ieder jaar mee met een marathon en een Ironman.

Seminar: Van brand zero naar brand hero
Onderwerpen:
Woensdag 16 september
15:45 - 16:15

Influencer marketing is het snelst groeiende online marketingkanaal van dit moment. Terwijl traditionele vormen van media de oplages zien dalen stijgt het bereik van online media explosief. En met een overload aan digitale informatie wordt de autoriteit van influencers steeds belangrijker. 
 
Consumenten vertrouwen meer op 'earned... Lees meer