Gijsbregt Vijn

Lemon Scented Tea, Oprichter

Wij vinden en creëren het unieke verhaal van merken en vertellen dit op verrassende, slimme en impactvolle manieren aan de wereld.

Gijsbregt is de founder en managing director van het storytelling bureau Lemon Scented Tea. Hij is daarvoor werkzaam geweest bij Y&R New York en FHV/ BBDO. Lemon Scented Tea is een pionier op het gebied van Brand Storytelling en momenteel werkzaam voor merken zoals Nuon, Vodafone, Heineken en Venz.

Seminar: Hoe storytelling wordt ingezet door KPN, Nuon, Heineken, Red Bull & Diageo.
Dinsdag 15 september
15:05 - 15:35

Hoor hoe topmarketeers van o.a KPN, Red Bull, Heineken, Nuon, Vrumona en Diageo storytelling toepassen in hun merk, campagnes en contentontwikkeling. De conclusies zijn een verslag van de drie storytelling sessies die deze zomer gehouden zijn door Lemon Scented Tea en de Adfogroep samen met marketeers zoals onder andere Coen Olde Olthof (... Lees meer



Seminar: Hoe storytelling wordt ingezet door KPN, Nuon, Heineken, Red Bull & Diageo.
Woensdag 16 september
13:05 - 13:35

Hoor hoe topmarketeers van o.a KPN, Red Bull, Heineken, Nuon, Vrumona en Diageo storytelling toepassen in hun merk, campagnes en contentontwikkeling. De conclusies zijn een verslag van de drie storytelling sessies die deze zomer gehouden zijn door Lemon Scented Tea en de Adfogroep samen met marketeers zoals onder andere Coen Olde Olthof (... Lees meer