Hugo van den Hurk

Strategy Director, reclamebureau Everybody Likes Penguins

Hugo heeft in 2003 het reclamebureau Everybody Likes Penguins opgericht. Als creatief marketingstrateeg werkt hij dagelijks aan vernieuwende campagnes voor onder andere BAYER, Manutan, diverse ministeries, VGZ en Allianz Global Assistance. Hij gelooft niet in reclame die voelt als reclame. Hugo ontwikkelt dan ook campagnes waar de doelgroep juist uit eigen enthousiasme aandacht aan wil besteden. En dat is een wereld van verschil. Dit resulteert in een uitvergrotingsfactor: een veel groter bereik dan de ingekochte media inkoop. Door die oprechte aandacht creëer je impact en activeer je de doelgroep.     

Seminar: Aandacht is niet te koop
Woensdag 16 september
11:45 - 12:15
Partner:

Voor succesvolle communicatie heb je niet alleen een zender nodig, maar ook een ontvanger die de boodschap oppakt. Dat klinkt wellicht te simpel voor woorden, maar het is de essentie van succesvolle campagnes. Reclame gaat verder dan zenden! Reclame die niet voelt als reclame, bereikt meer. Maar hoe vertaal je je marketingboodschap in een... Lees meer



Seminar: Geen inkoop, wel kliks?
Woensdag 16 september
15:30 - 16:00
Partner:

Marketeers hebben afgelopen jaren hard gewerkt aan het opbouwen van volgers voor hun merk via verschillende social media. Nu is het tijd voor de volgende stap. Wanneer we als marketeers gaan samenwerken op social media ontstaan er verrassende mogelijkheden. Je kunt je volgers meer bieden door je posts op social media te verrijken met... Lees meer