Joris Merks-Benjaminsen

Head of Digital Transformation, Google

Joris Merks-Benjaminsen is Head of Digital Transformation bij Google en werkt samen met top 100 merken om het digitaal denken in de strategie te verwerken door performance experts, social- & merkstrategen, media, marketing en businessleiders bij elkaar te brengen. Joris faciliteert workshops in digital marketing, contentstrategie, branding en programmatic marketing. Hij won de prijs voor beste marketingliteratuur 2013 met zijn boek "Schizofrene Marketing" over integratie

 

 

van online/offline marketing. Hij werd Dialoog Marketer van het jaar 2012, was genomineerd voor onderzoeker van het jaar en Cross Media Man van het jaar 2013. Dit jaar publiceert Joris zijn nieuwste boek “Online Brand Identity”.

Masterclass: Adfo Academy: Online Brand Identity
Dinsdag 15 september
15:30 - 17:30

Hoe run je workshops met collega’s en klanten om te helpen het merk ‘future ready’ te maken?

Over vijf tot tien jaar is de meerderheid van alle advertising digitaal en wordt programmatic ingekocht. Hoe bouw je dan nog een merk? Het boek “Online Brand Identity” bied een model om het maximale uit digitaal te halen... Lees meer



Keynote: Online Brand Identity: the future of (digital) brand building

Hoe bouw je een merk als de meerderheid van alle advertising digitaal is en programmatic wordt ingekocht?
Over vijf tot tien jaar is de meerderheid van alle advertising digitaal en wordt programmatic ingekocht. Hoe bouw je dan nog een merk? Het boek “Online Brand Identity” bied een model om het maximale uit... Lees meer