Koen van Haastert

Senior Sport Marketeer, Triple Double Sportmarketing

Koen van Haastert is sinds 2009 werkzaam bij Triple Double. Als senior sportmarketeer adviseert Koen merken als NOC*NSF, EY, PSV, Parkmobile en IGO-POST. Hij is verantwoordelijk voor de strategische propositieontwikkeling en merkcampagnes van NOC*NSF, betrokken bij de ontwikkeling van de campagne ‘Werken aan sportieve ambities’ van Randstad (winnaar SponsorRing Sport 2012) en strategisch adviseur voor IGO-POST binnen het sponsordomein Ceremonial Partner. Koen is een allround sportmarketeer met bijzondere focus op strategie en resultaatgerichte sponsoractivaties.

Seminar: Sportsponsoring: IGO-POST Ceremonial Partner
Onderwerpen:
Woensdag 16 september
11:45 - 12:15
Partner:

In deze sessie wordt toegelicht hoe IGO-POST haar corporate merkbelofte op passende en relevante wijze heeft vertaald binnen de sport en daarmee laat zien dat sportsponsoring een ijzersterk instrument kan zijn binnen de marketingcommunicatiemix.