Maddie Raedts

Mede-oprichter & Creative Director, IMA

Maddie Raedts is mede-oprichter en creative director van IMA - Europa’s grootste influencer marketing bureau gespecialiseerd in het opzetten van strategieën, activaties en campagnes voor internationale merken in mode, travel, lifestyle, food en tech. 
Maddie was tijdens haar studie International Fashion & Branding (AMFI) al geïntereseerd in influencer marketing en was betrokken bij de oprichting van het internationaal succesvolle platform Fashiolista.com in de raad van adviseurs. Daarnaast was zij verantwoordelijk voor de influencer marketing en relaties van het platform. Voordat Maddie in de wereld van de digital influencers terecht kwam werkte zij in New York voor V magazine en schreef zij voor onder andere L’Officiel NL. 

 

Seminar: Van brand zero naar brand hero
Onderwerpen:
Woensdag 16 september
15:45 - 16:15

Influencer marketing is het snelst groeiende online marketingkanaal van dit moment. Terwijl traditionele vormen van media de oplages zien dalen stijgt het bereik van online media explosief. En met een overload aan digitale informatie wordt de autoriteit van influencers steeds belangrijker. 
 
Consumenten vertrouwen meer op 'earned... Lees meer