Michel van Velde

CEO, One Shoe

Michel van Velde is een strateeg pur sang. Hij is oprichter en CEO van bureau One Shoe, een snelgroeiend geïntegreerd reclame- en internetbureau met 40 specialisten op het gebied van strategie, concept, design, reclame, web en mobile development. One Shoe werkt voor merken als DHL, Rijkswaterstaat, Bressot en de Universiteit Utrecht.

In 2014 is Michel van Velde voorgedragen voor de titel Cross Media Man van het jaar. Daarnaast is hij boardmember bij Economic Board Utrecht en voorzitter van Creative Connection: een groep toonaangevende Utrechtse bureaus op het gebied van reclame, communicatie, design, branding, (online) marketing, advies en meer.

Seminar: Integration is king: hoe zet je een succesvolle omnichannel strategie op?
Dinsdag 15 september
11:45 - 12:15
Partner:

De huidige customer journey loopt dwars door verschillende kanalen heen. Voor een succesvolle omnichannel strategie is de integratie van digitale én traditionele kanalen dus een absolute must. 

Maar hoe verbind je de on- en offline touchpoints? Hoe creëer je één uniforme uitstraling over alle kanalen? Hoe zorg je voor een succesvolle... Lees meer