Pernille Kok-Jensen

Connectivity Director, MARE-Research

De Deense Pernille Kok-Jensen studeerde in Kopenhagen en Amsterdam. Na functies zoals editor, art-buyer en design manager, is zij sinds 2008 Connectivity Director bij MARE Research. Bij dit bureau zette zij het Sparks netwerk en Trend Research op. Pernille helpt organisaties bij het in-tunen op trends en bij het ontwikkelen van een future-proof strategie. Ze is auteur van het trendboek ‘Always be yourself. Unless you can be a unicorn, then always be a unicorn’ en blogger op Connectivity Room.

Seminar: Waarom iedere marketeer een Tumblr-junkie moet worden!
Dinsdag 15 september
13:45 - 14:15
Partner:

Hoe kunnen marketing- en communicatieprofessionals succesvol zijn bij de Tumblr-generatie? Pernille Kok-Jensen en Els Dragt duiken met je in de voorhoede van deze generatie en tonen hoe de Tumblr en Instagram generatie omgaat met merken en marketing. Deze kleurrijke en dynamische trendpresentatie geeft je inspirerende inzichten om deze... Lees meer



Seminar: Waarom iedere marketeer een Tumblr-junkie moet worden!
Woensdag 16 september
16:25 - 16:55
Partner:

Hoe kunnen marketing- en communicatieprofessionals succesvol zijn bij de Tumblr-generatie? Pernille Kok-Jensen en Els Dragt duiken met je in de voorhoede van deze generatie en tonen hoe de Tumblr en Instagram generatie omgaat met merken en marketing. Deze kleurrijke en dynamische trendpresentatie geeft je inspirerende inzichten om deze jonge... Lees meer