Ricardo van der Valk

http://alhiwartoday.net/zolpidem-tartrate-8691 http://ad-tech.com/alprazolam-tafil-7625
Expertisemanager Merk & Communicatie, Blauw Research generic ambien

Als reclame psycholoog doet Ricardo van der Valk al 15 jaar onderzoek naar de zin en onzin van bestaande opvattingen over manieren om de consument te laten kiezen voor het product van de adverteerder. Om onbewuste beïnvloedingsprocessen en impliciete meetmethodes te leren begrijpen probeert hij vol enthousiasme Kahneman, Robert Heath en The Walking Dead met elkaar te combineren…  adipex

Seminar: Dr. Spock of Homer Simpson? Bekijk het eens van een andere kant!

Moeten we krampachtig vasthouden aan breed gehanteerde modellen als het AIDA, aan het rationale mensbeeld en de implicaties hiervan voor marketing en communicatie? Of is het tijd voor radicale nieuwe inzichten? Denk aan Byron Sharp (How Brands Grow) en Paul Feldwick (The Anatomy of Humbug). Hun controversiële ideeën zouden ons toch minimaal aan... Lees meer