Ruben Niet

Commercieel Directeur, Ematters

Ruben Niet is Commercieel Directeur bij Ematters en was daarvoor onder andere Sales Director bij Marktplaats en Sales Manager bij Sanoma Digital. Hij was daar onder andere verantwoordelijk voor verschillende sales teams en de commerciële strategie richting Top 200 adverteerders en Media bureaus. Hij is de initiator van display exchanges bij zowel Sanoma als bij Marktplaats en begrijpt als geen ander welke belangen er spelen in deze nieuwe manier van display advertising, waarbij nieuwe technieken en prijsmodellen de rol van uitgever, mediabureau en adverteerder drastisch veranderen. Bij Ematters adviseert Ruben adverteerders over de optimale invulling van de totale online marketing strategie.

Seminar: Branding en conversie gaan prima samen, de customer journey van de online travel klant.
Dinsdag 15 september
12:25 - 12:55

Voordat consumenten een vakantie boeken komen ze met veel verschillende online kanalen in aanraking, waardoor inzichten in de Customer Journey en het klantprofiel vereist zijn. Ematters heeft voor Eurocamp een volledig geïntegreerde online campagne opgezet waarbij alle ingezette online kanalen (display, social, search en email) op elkaar zijn... Lees meer