Tjitske Benedictus

Head Sponsoring, Events & Activation, ING

Na bijna 10 jaar TNT, ging Tjitske Benedictus in 2006 aan de slag bij ING. In vijf jaar klom zij op naar Hoofd Sponsoring, Events & Activatie bij de bank. In deze functie was zij onder ander verantwoordelijk voor de WK 2014 campagne met de grootste voetbalpool van Nederland, de flashmob Rijksmuseum ‘Onze helden zijn terug’ met meer dan 10 miljoen views in 189 landen en recent SAIL 2015 met een recordaantal van 112.500 bezoekers op het ING Zeeheldeneiland. Op dit moment werkt zij met haar team hard aan de omarming van voetbal in de breedte door sponsoring van 475 amateurclubs. Onder haar leiding won ING diverse nationale en internationale communicatie- en sponsor awards.

Keynote: De weg naar een succesvolle sponsoractivatie
Woensdag 16 september
15:15 - 15:55

Tjitske Benedictus en Marvin Pupping zullen delen hoe ING & BrandBase samen een activatieprogramma hebben ontwikkelt om het hoofdsponsorschap van ING op SAIL Amsterdam optimaal in te zetten. Een verhaal over de doelstellingen, strategische keuzes, creatieve invulling en resultaten van een 6 weken durend activatieprogramma.