Yvette Turlings

Strategy Manager, LexisNexis

Yvette is sinds 2014 Strategy Manager bij LexisNexis Business Information Solutions. In deze internationale rol richt ze zich onder andere op de trends, klantbehoeften  en marktontwikkelingen die de Media Intelligenceproducten van morgen bepalen, en op de vertaling daarvan in de bedrijfsstrategie. Haar brede kennis van digital media deed ze op in 10+ jaar ervaring in de media (mediamaker & projectmanager) en als uitgever met een focus op de omslag van traditionele naar nieuwe media.

Seminar: Van media monitoring naar media intelligence
Dinsdag 15 september
11:45 - 12:15
Partner:

Case: de bijdrage van LexisNexis aan de Newsroom van het Ministerie van Buitenlandse Zaken

In dit seminar geeft LexisNexis haar visie op de toekomst van media monitoring aan de hand van een kijkje achter de schermen van de Newsroom van het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Eelco Hulshof laat zien hoe mediamonitoring wordt ingezet om de... Lees meer