Het bureau moet bedrijven helpen een 'nieuwe golf' te creëren, aldus Van Raaij.
Een van de hoofdrollen is voor Samuel de Leeuw die zijn aangrijpende verhaal uit de Tweede Wereldoorlog aan zijn kleindochter vertelt.
TBWA\Neboko leidt het bureauklassement met vier nominaties.
CAMPAGNEPRAAT | Krijgt deze campagne ons panel de trein in? Wie weet, zolang NS maar op hetzelfde spoor blijft...
Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
DubbelFrisss blijft het merk van ‘lekker gek’. ‘Het merk spoort je aan om meer uit leven te halen.’
Klanten terugwinnen die moeilijk te bereiken zijn.Wehkamp deed het, met een opvallende direct mailing. De campagne ontstond in het PostLab.
Ter ere van het vijftienjarige bestaan van de retailer.
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal schrijver en podcastmaker Frida Boeke.
De uitreiking vindt plaats op 30 mei in Hilversum.
De campagne voor de Fairbuds benadrukt het uitzonderlijk geluid én het het verantwoord gebruik van de oortjes.
De supermarkt lanceert volgende week een online webshop met ‘de mooiste deals van het seizoen’.
Mensch aan de slag voor het Nationaal Programma Palliatieve Zorg II
Vertrek Boukje Taphoorn hangt samen met vereenvoudiging topstructuur.
Ook Bar-le-Duc, Heinz en NS lanceren opvallend creatief werk.
'Beschamend dat zoveel bestuurders wegkijken voor het effect van hun handelen', zegt Hofkes.
Zoektocht naar partij die de licentie overneemt.
Dankzij een waardestijging van maar liefst 40 procent, naar 16 miljard dollar, is Booking.com het meeste waardevolle Nederlandse merk.
Sander Pluijm begint per 1 juni als director content strategy bij AM Beyond, het contentlabel van Abovo Maxlead. Hij werkte 9 jaar bij UM.
Centraal in de opleiding staan het toepassen van AI binnen organisaties en het versterken van organisaties met AI.